חושבים על נישואים אזרחיים? כדאי שתקראו את המאמר הזה

לאהבה יש אומנם המון פנים וצורות, אך במדינת ישראל (הדמוקרטית והנאורה לכאורה) יש רק פרצוף אחד בכל הקשור למיסוד חיי האהבה: הרבנות הראשית –פרצופה של המדינה!

בשעה טובה ומוצלחת, החלטתם לבוא בברית הנישואין ולמסד את קשרי האהבה שלכם. במידה ואינכם מעוניינים (או אינכם יכולים) להתחתן ברבנות, האלטרנטיבה (כמעט) היחידה העומדת בפניכם היא קיום חתונה אזרחית במסגרת טקס נישואין אזרחי בחו”ל.

החוק במדינת ישראל איננו מתיר (ובחלק מהמקרים אף איננו מכיר) את האפשרות להינשא במסגרת טקס נישואים אזרחיים על אדמת המדינה, וחלק נכבד מהזוגות החופשיים המעוניינים למסד את קשרי אהבתם, נאלצים לשאת בעלות הגבוהה הכרוכה בקיום חתונה אזרחית בחו”ל, לרבות רכישת כרטיסי טיסה, שהייה במלון, עמלות הנגבות במטבע זר וכו’.

בנוסף לכך, נישואים אזרחיים (על פי חוקי המדינה), אינם מוכרים מבחינה דתית, וכתוצאה מכך, נשללות מבני הזוג אפשרויות רבות כגון הגשת תביעה לתשלום מזונות במקרה של סכסוך עתידי בין בני הזוג.

תעודת הזוגיות של ארגון “משפחה חדשה”- הפתרון עבורכם!

ארגון “משפחה חדשה” הינו הארגון הראשון והיחיד בישראל, המעניק שירות ומענה לכל השאלות בתחום דיני הזוגיות, המשפחה וההורות, וכל זאת תחת קורת גג אחת. הארגון פועל להכרה ערכית וחוקתית במשפחה, לרבות, כל התאים המשפחתיים בישראל והשוואת זכויותיהן של משפחות מכל הסוגים והמינים.

נכון להיום, ארגון “משפחה חדשה” הינו הארגון היחידי המאפשר לכם לערוך טקס מיסוד זוגיות אזרחי בישראל, בעל תוקף משפטי לכל דבר ועניין, וכל זאת במסגרת הנפקת תעודת זוגיות לבני הזוג.

תעודת הזוגיות המונפקת על ידי ארגון “משפחה חדשה”, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מקיום הסדר זוגיות אזרחי במדינת ישראל, וליהנות ממגוון נרחב של יתרונות, הכוללים בין היתר:

  • שוויון זכויות מלא (בהשוואה לזוגות נשואים אחרים) אל מול מוסדות ורשויות המדינה
  • הכרה פומבית במיסוד קשרי האהבה בין בני הזוג (ללא התערבות הרבנות)
  • חופש מלא בהחלטה של בני הזוג בנוגע לזהות טקס הנישואין שלהם
  • תוקף משפטי למיסוד הזוגיות לכל דבר ועניין

במידה וגם הינכם מעוניינים למסד את קשרי האהבה שלכם שלא במסגרת הרבנות, זה הזמן לדעת את זכויותיכם, ולהיאבק יחד איתנו בקשר הגורדי של אהבה-דת-מדינה, הרי בסופו של דבר, לאף אדם אין את הזכות להתערב לנו באהבה שלנו!

פורסם בקטגוריות: מידע כללי, נישואין ונישואין אזרחיים, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין