צוואות וירושות – מידע שחשוב להכיר

בבתי המשפט לענייני משפחה בישראל, מתקיימים מדי יום דיונים סוערים בנושא צוואות וירושות. ברוב המקרים, מדובר במאבקי ירושה בין בני משפחה אחת, דבר המוביל לעיתים קרובות לסכסוכים במסגרת התא המשפחתי המורחב. בשורות הבאות תמצאו מידע חשוב בנושא צוואות וירושות.

מאבקי הירושה המורכבים, הסכסוכים המשפטיים והמריבות המשפחתיות, כל אלו ועוד, הובילו את מערכת החוק והמשפט במדינת ישראל לקביעת כללים נוקשים בכל הקשור לנושא עריכת צוואה וירושה. כללים אלו מעמידים בפני היורשים בעיות וסוגיות מורכבות, גם במקרים בהם בני המשפחה (או יורשים אחרים) קיבלו לידם מסמך ירושה מחייב מטעם המורישים, ועל אחת כמה וכמה במקרים בהן לא מופיע כתב צוואה וירושה מסיבות שונות, לרבות, פטירה פתאומית וכדומה.

בין יתר הכללים החלים על תחום עריכת הצוואות תמצאו: הצורך במקרים מסוימים בהנפקת אישור רפואי המעיד כי המצווה היה צלול בדעתו בשעה שערך את צוואתו, הצוואה הנערכת בכתב חייבת להיחתם בפני שני עדים, הצוואה חייבת להיעשות על פי רצון המצווה כך שלצד שלישי אסור להיות מעורב או להשפיע על תוכנה ועוד.

צוואות וירושות- דעו את זכויותיכם!

כמו בכל תחום משפטי אחר, גם בתחום הצוואות והירושות עומדות לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של זכויות, בין אם מדובר בזכויותיו של המוריש ובין אם מדובר בזכויותיהם של היורשים. ארגון “משפחה חדשה” הפועל במגוון תחומים משפטיים, מוסריים וחברתיים בתחומי המשפחה השונים (זוגיות, הורות ועוד) מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום הצוואות והירושות.

בין יתר הפתרונות המוצעים לכם על ידי ארגון “משפחה חדשה” תמצאו:

תכנון צוואה– ייעוץ, הכוונה ותכנון עריכת צוואות וירושות תוך כדי הכרה מלאה בזכויותיו של כל פרט בנוגע לכלל נכסיו החומריים והגשמיים. תכנון הצוואה מלווה על ידי צוות עורכי דין מנוסה, מקצועי ודיסקרטי.

מדריכי זכויות– ארגון “משפחה חדשה” מנפיק מעת לעת מדריכי זכויות בנושאי צוואה וירושה. מדריכים אלו עוסקים בכל ההיבטים המשפטיים, המוסריים והחברתיים על רקע השינויים המתרחשים בכל אחד מההיבטים הנ”ל.

ייעוץ משפטי– ארגון “משפחה חדשה” מעניק לכם קשת רחבה של מסגרות ייעוץ משפטי וליווי משפטי בין אם אתם המורישים ובין אם אתם היורשים.

צוואה ביולוגית– הצוואה הביולוגית היא המפעל הייחודי ביותר של ארגון “משפחה חדשה”, מפעל הנותן תקווה וחיים חדשים המבטיח את מורשתנו והמשכיותנו גם במקרה שבו אנחנו מסתלקים מן העולם.

פורסם בקטגוריות: מידע על שירותים, פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית, צוואה וירושהתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין