הפתרון שמציעה משפחה חדשה – טקס פרטי עם תעודת זוגיות™

חתונה שווה – מהפיכה ששינתה את תפישת הנישואים

מאת עו”ד אירית רוזנבלום

הדרך למיסוד הקשר הזוגי עוברת שינוי, מהפיכה של ממש, שינוי זה נמשך כבר למעלה מ 30 שנה ובעשור האחרון הוא הופך להיות מאד משמעותי, אם המדינה לא תתרגם את השינוי לחקיקה אזרחית, האזרחים יהפכו את המציאות הזאת גם ללא חקיקה והם כבר התחילו.

חתונה שווהבמציאות החדשה שנוצרה, יותר ויותר בני זוג אינם יכולים להתחתן במסגרת מוסדות המדינה, משום שחלקם אינם אזרחיה, חלקם אינם בני הדת הנכונה, חלקם מעדיפים את בני מינם ואחרים פשוט אינם רוצים להתחתן באמצעות המדינה. הבחירה שלא להתחתן בנישואים מטעם המדינה נובעת מכמה סיבות; כמו נישואים קודמים שגרמו לתחושת מיאוס מהממסד, פסולי חיתון שהמדינה מסרבת להשיא אותם,  צעירים שנושא הנישואים הוא פרטי מדיי בעיניהם ואין לדעתם מקום לנציג מטעם המדינה שיתערב בחייהם ויאשר אותם רק משום שיש לו סמכות לעשות, ואנשים כמוני וכמותכם שמחפשים חתונה שווה כזאת המכבדת את המתחתנים באופן שווה.

השינויים הללו, פירושם חיפוש אחר פתרון לאלה שאין להם פתרון ומציאת פתרון חדש שיתאים לרוח השינוי בזמן ובמקום. המשותף לתהליך כולו הוא התחושה שנושא הנישואים והבחירה הזוגית חייב להיות עניין פרטי, אישי ואינטימי ובשליטה של הזוג עצמו ולא בידי נציג מטעם המדינה, רב או פקיד אזרחי, שההחלטה בידיהם לקבל או לפסול את הזוגיות.

הפתרון להסדיר את נושא הנישואין כחתונה שווה בעידן החדש מבלי ליצור תוהו ובוהו, מחייב מצד אחד להחזיר את זכות הבחירה לפרט ולזוג עצמו ומצד שני ליצור אמצעי דיווח למדינה מבלי שלמדינה או נציג מטעמה תהיה סמכות למנוע את הזוגיות או לפסול אותה, אלא פשוט לקבל אותה ולכבד אותה.

כדי להסדיר את השינוי המהפכני הזה בתפישת תוקפם של הזוגיות והנישואים, יצרנו מנגנון פרטי הבנוי על השיטה המשפטית, על שוויון ועל הסדר החברתי. מנגנון הזוגיות החדש, לפי שיטה זו, בני זוג מצהירים על בחירתם בבן זוגם הידוע בציבור בפני עו”ד, עורך הדין מחתים אותם על תצהיר משפטי, על בסיס ההצהרה שלהם מונפקת להם תעודת זוגיותשל משפחה חדשה. תעודת הזוגיות™ מהווה ראיה להיות בני הזוג ידועים בציבור ומכח זאת, זכאים למימוש זכיותיהם כידועים בציבור. זאת הדרך הנכונה והטבעית להשלים את השינוי החברתי הנוכחי המכבד את הפרט והמדינה וזה צפוי שיהיה גם הפתרון העתידי להנהגת הנישואים בעולם*.

* אין במהלך זה כדי למנוע עריכת טקס דתי ומסורתי כלשהו בו ירצו בני הזוג לכבד את המסורת הדתית שלהם.

לקביעת תור –

צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א’-ה’ 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

NewFamily_heb-eng

למידע נוסף השאירו פרטים

 

פורסם בקטגוריות: זוגיות גאה, ידועים בציבור, מאמרים, מידע כללי, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין