הסכם טרום נישואים או הסכם קדם נישואין – עריכת הסכם טרום נישואין

עריכת הסכם טרום נישואין לבני זוג הנישאים ברבנות או חיים בזוגיות עכשווית. לפרטים נוספים, צרו קשר באמצעות טופס יצירת קשר ובטלפון:03-5660504

הסכם טרום נישואין כמוהו כהסכם חיים משותפים, ראה פרק לעיל, וכל עניינו עיסוק בעתיד המשותף של בני הזוג שיכנס לתוקפו עם נישואיהם. הסכם טרום נישואין, הנו הסכם מחייב על פי חוק, לכל דבר ועניין, זאת מרגע שנחתם.

אם בני הזוג יינשאו בעתיד יקבל ההסכם תוקף משפטי רק אם יאושר לפני הנישואין אצל נוטריון או בבית משפט ולאחר הנישואין באישורו של בית משפט למשפחה.

אישור ההסכם

כאשר הסכם חיים משותפים נחתם בין בני זוג לקראת נישואיהם, בהתאם לחוק יחסי ממון בין בני זוג, עליהם לאשרו או בפני בית משפט, או בפני נוטריון. במידה ובני זוג מעוניינים לחתום על ההסכם לאחר נישואיהם, עליהם לאשרו בפני בית משפט ובפניו בלבד. הסכם בין בני זוג הבוחרים לחיות כידועים בציבור ואין בכוונתם לערוך נישואים רשומים, יהיה בעל תוקף משפטי מלא גם אם לא אושר ע”י אף גורם נוסף (מכיוון שעל הידועים בציבור לא חל חוק יחסי ממון בין בני זוג) – אולם כדאי לערוך את ההסכם אצל עורך דין הבקיא בדיני משפחה, כדי לוודא שהניסוח של ההסכם אכן יבטא, בשפה המשפטית, את כוונותיהם והסכמותיהם האמיתיות של הצדדים. רק כך יצליח ההסכם לספק לבני הזוג בעתיד, במקרה של מחלוקת, את ההגנה הנדרשת.

למי כדאי לערוך את ההסכם

לכולם! עריכת הסכם חיים משותפים מומלצת לכל זוג: לנישאים פורמאלית ברבנות או בנישואים אזרחיים בחו”ל, לידועים בציבור, ולזוגות חד מיניים. עריכת ההסכם מאפשרת לכל זוג לבנות את יסודות חיי המשפחה שלו לפי השקפת עולמו.

הסכמי חיים משותפים – בני זוג מאותו מין

בשנים האחרונות ההכרה בזכויות של בני זוג מאותו המין בישראל הולכת וגוברת, וזכותם להקים משפחה הולכת ומורחבת בפסיקה של בתי המשפט, ככל שחולף הזמן. עדיין, על מנת לקבל את הזכויות הללו, עליהם להציג מסמך המעיד על זוגיותם – זהו ההסכם לחיים משותפים. היות ונכון להיום לא קיים במדינת ישראל הסדר רשמי של נישואין או מרשם זוגיות אחר באמצעותו הם יכולים לעגן את יחסיהם הזוגיים, להסכם גם חשיבות הצהרתית רבה.

בנוסף, בישראל אין חוק המסדיר את מערך היחסים בין בני זוג אשר אינם נשואים (ידועים בציבור), קל וחומר בני זוג מאותו מין, במקרה של פרידה. אחד מהם יוכל לטעון לשותפות מוחלטת ושני להפרדה מוחלטת, כך, במקרה של פרידה, יריעת המחלוקת תהיה רחבה עוד יותר מזו הקיימת בקרב זוגות מתגרשים!

פרטים נוספים וייעוץ משפטי :

ארגון משפחה חדשה:

רחוב טיומקין 16, תל אביב

שעות פעילות :

ימים א’ – ה’ בין השעות 9:00 ל- 17:00

טלפון : 5660504 03

פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיותתגיות: 2 תגובות

2 תגובות

  1. רוג רוג'ר ברהון
    Posted 29 ביולי 2018 at 12:50 | Permalink

    בני ובת זוגו מתכוונים להיהשא, אנחנו מעוניינים לדעת איך עורכים הסכם בין הני הזוג לנושא הרכוש בעתיד בעתיד אם וכאשר יחליטו להיפרד וכל הכרוך בזה,
    תודה מראש,
    ואני מעריך שנים את פועלכם, בעבר קבלתי במייל פרסומים ועדכונים שלכם.

  2. משפחה חדשה משפחה חדשה
    Posted 1 באוגוסט 2018 at 14:15 | Permalink

    שלום רב רוג’ר אתם מוזמנים לפנות אלינו 03-5660504 תודה על הפרגון נשמח לשרת את בנך.

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין