כתבה מתוך פרויקט “החתיכה החסרה” – רדיו 106 – מכללת ספיר

“החתיכה החסרה”:   פרוייקט גמר לתואר ראשון בתקשורת, התמחות מקצועית במסלול רדיו, במכללה האקדמית ספיר:

תחקיר והפקה: נועה אזולאי, כתיבה: קובי דבח וחן בן אור, קריינות ועריכה: גלית אלאלוף.

התכנית היא פיילוט למיני סדרה בנושא משפחה, הבוחנת חוסרים של חלקים ממנה והיבטים של משפחה. השם “החתיכה החסרה” לקוח מתוך ספר ילדים מאת של סילברשטיין (שלדון אלן סילברשטיין), 1976, על קורותיו של גלגל מזמר, שיצא לחפש את החלק החסר בגופו, והוא משל על נושא החיפוש ומימושו.
התכנית המוגשת תעסוק בנושא אבא, תוך התייחסות למקומו במשפחה המודרנית מול משפחה “הגמונית” מסורתית, יחסים עם הבנות ואמא וכדומה.

“החתיכה החסרה” מספרת את סיפורן של נועה, חן ומירב, שלוש בנות ללא אבא, כשהחוסר יוצר את ההבדלים ביניהן. מירב נולדה למשפחה חד הורית מבחירה, מחוץ לנישואין וללא אחים, נועה איבדה את אביה לאחר מאבק במחלת הסרטן לפני חמש שנים, ואילו חן בוחרת שלא להיות בקשר עם אביה אחרי ילדות קשה וגירושין.

הכתבה המצורפת היא אחד החלקים הראשונים בתכנית, שמטרתו להסביר מהי משפחה בחיים המודרניים, על כל היבטיה. באמצעות הכתבה, קל יותר להבין את מבנה המשפחות של הבנות בתכנית, את בעיותיהן, ההשלכות ואופן החשיבה שלהן.

פורסם בקטגוריות: כתבות וידאו ותשדיריםתגיות: , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין