עירית תל אביב מכירה בתעודות חדשות לזוגות שהתחתנו בדרך אלטרנטיבית / איתם לחובר קול ישראל 3.1.08

אירית רוזנבלום – משפחה חדשה . גם לוד ומבשרת ציון הצטרפו ליוזמה

יעקב אחימאיר: ובשורה לזוגות שלא נישאו ברבנות. מהשבוע הבא יוכלו לזכות בהכרת עיריית תל אביב וליהנות בדיוק מאותן הזכויות העירוניות כמו של הזוגות שהתחתנו ברבנות. הפרטים נודעו לכתבנו איתם לחובר.

איתם לחובר: מהפכה במעמדם של זוגות שלא נישאו כחוק. ארגון משפחה חדשה הפועל להכרה בתאים משפחתיים שונים מן המקובל, הנפיק בעשרת הימים האחרונים כארבע מאות תעודות לזוגות שהתחתנו בדרך אלטרנטיבית. מדובר בזוגות פסולי חיתון, זוגות חד מיניים ואחרים. התעודה מתיימרת להחליף את מסמכי הנישואין שמנפיקים הגופים הדתיים לתוקף מעשי בולט היא קיבלה מעיריית תל אביב שהחליטה להכיר בה כמסמך לכל דבר ועניין.

מהשבוע הבא יוכלו הזוגות שמחזיקים בתעודה ליהנות מאותן הטבות עירוניות שנהנה מהן כל זוג נשוי כחוק. לתעודה מספרת מנכ”לית ארגון משפחה חדשה אירית רוזנבלום ערך נוסף עיקרי.

אירית רוזנבלום: הדבר הגדול הוא קודם כל מבחינה רגשית בני זוג שחיו והכירו זה בזו עכשיו גם כל העולם מכיר בהם. יש להם מה להראות, כרגע אנשים לא יידרשו להציג את ההסכמים שיש בהם לא יצטרכו לתרץ ולספר על מה הם חתמו ואיך נראית הזוגיות שלהם, הם נושאים תעודה הם יכולים לגשת לכל מוסד לכל גורם רשמי ושאיננו רשמי.

איתם לחובר: במכתב ששיגרה עיריית תל אביב הגיע לידנו נמסר כי הועברה הוראה לגורמים עירוניים כי מ-10 בחודש הם נדרשים לכבד את תעודות הזוגיות.

הזוגות ינצלו אותם לנושאי ארנונה, רישום למתנ”ס, וגם לקבלת תו חניה. שתי רשויות נוספות כבר הצטרפו ליוזמה, לוד ומבשרת ציון. הארגון פנה לכל הרשויות בארץ בבקשה לכבד תעודה זו, וממתין בימים אלה לתגובתן.

פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורתתגיות: השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין