ארגון משפחה חדשה עושה היסטוריה אישה תוכל להרות מזרעו של צעיר שנפטר – בית המשפט בקריות אישר את תביעת משפחה חדשה

צוואה: קצין חותם על צוואה ביולוגית

קצין חותם על צוואה ביולוגית

ארגון משפחה חדשה באמצעות עו”ד אירית רוזנבלום, זכה בפסק דין מהפכני, לפיו תוכל אישה להרות מזרעו של צעיר שנפטר ולגדל את ילדו לעתיד. בית המשפט למשפחה פסק, כי זכות הילד לדעת מי היה אביו, היא זכות יסוד.בכך סלל בית המשפט את הדרך לאלטרנטיבה הורית חדשה. מעתה נפתחת האפשרות להביא ילד לעולם מתורם זרע שאיננו אנונימי. עידן של הורות חדשה.

עידן שניר שלא הייתה לו בת זוג במותו, יזכה להמשכיות בה רצה בעודו בחיים. בית המשפט בקריות, בפסק דין מנומק של השופטת אספרנצה אלון קבע כי “המוות הוא בבחינת שינוי שאין משמעותי ממנו, אך הוא איננו בבחינת סוף דבר”. לדברי עו”ד אירית רוזנבלום מנהיגת הארגון המייצגת את משפחת שניר; “נושא השימוש בזרע מן המת הוא אמנם מהפיכה טכנולוגית ומשפטית, אבל בתחום זה מדובר במאבק על זכויות הפרט ואין המדינה או מי מטעמה, רשאים להתערב בו. אנחנו עושים היסטוריה ומוכיחים כי זכות האדם למשפחה ולמורשת, חזקה היא מכל דבר” כזכור ייצגה עו”ד אירית רוזנבלום בעניין דומה את משפחת החייל קיוון כהן ז”ל, שגם בעניינו קבע בית המשפט שיש לאפשר את השימוש בזרע.

לקריאת פסק הדין המלא בפרשת עידן שניר לחצו

פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשותתגיות: , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין