עו”ד אירית רוזנבלום – אחת מ 50 הנשים המשפיעות בישראל 2016

מערכת העיתון “ליידי גלובס” מציינת זו הפעם הרביעית את עו”ד אירית רוזנבלום כאחת מבין חמישים הנשים המשפיעות בישראל.

בהודעת הבחירה בעו”ד אירית רוזנבלום, מטעם המערכת נכתב;

“פרויקט זה, של “untitledליידי גלובס” נבנה על בסיס מעקב  יומיומי במהלך השנה, ומשקף את פועלן של הנשים שמכהנות בעמדות מפתח בארץ. בנוסף, הוא כולל את היזמיות והמדעניות פורצות הדרך. מחשבה עמוקה הושקעה בבחירת המשפיעות בשדות הפעילות השונים, לרבות כלכלה ופיננסים, ממשל ופוליטיקה
ה, בטחון והייטק, תעשייה וקמעונאות, נדל”ן ותשתיות- ומקום מיוחד ליזמות חברתית, זאת מתוך כוונה להבליט מהלכים שתרמו לחברה הישראלית וקידמו אותה. ברשימה המצומצמת ניסינו לשים דגש מיוחד על נשים יוצאות דופן שהן מופת למצוינות, הטביעו חותם, מהוות השראה וסוללות את הדרך לבאות אחריהן.”

 

 

 

03

תובנות ששינו את חיי

50-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%aa

טרפתי את הקלפים מחדש, עם שינוי הסדר הקיים (ראו לעניין זה תעודת זוגיות™ – הפתרון לנישואים אזרחיים בישראל. מסתבר שמגדל הקלפים לא נפל. שום דבר נורא לא קרה כשערערנו על הסדר סידרנו את הקלפים בסדר אחר, ולא התמוטטנו – זו בהחלט תובנה לחיים.

השפעת העידן הדיגיטלי על הניהול שלי

“העידן הזה הוא בעיניי מהפכה פילוסופית קיומית, הטכנולוגיה שולטת באדם, היא הדת החדשה. העובדה שנשים יכולות ליהנות ממשמניה ומטעמיה של הטכנולוגיה היא הסיפור הגדול, כי מאחורי המקלדת אין משמעות לרוחב האצבע או ל ד.נ.א. שלה. זה יצר אתגר שוויוני אחר. במחי טכנולוגיה הצלחתי לייצר בשבב קטן אחד את תעודת הנצח™, למשל, שזו צוואה רגילה לכל דבר וגם צוואה רוחנית המשלבת צוואה מצולמת. (לפרטים לחצו). 

רות רזניק,  כלת פרס ישראל  

“אירית היקרה, תרומתך החשובה לחברה הישראלית היא נכס לדורות”. רות רזניק – מובילה חברתית בתחום מניעת אלימות במשפחה.

לילי גלילי, עיתונאית

“אירית – ראיתי את שמך ברשימת 50 הנשים המשפיעות של ״גלובס״ שמחתי , אבל השינוי המהותי שאת מחוללת פה, עולה על ההצלחה העסקית של רוב האחרות. מזל טוב !”

טל כץ ליפשיץ אשת יחסי ציבור

“אישה אחת עשתה כאן את מה ש 1000 גברים משפיעים לא דמיינו כלל שאפשר …עו”ד אירית רוזנבלום המייסדת של ארגון משפחה חדשה מי שבנתה במו ידייה את היסודות להכרה חוקתית בכל סוגי המשפחות בישראל – בגיליון 50 הנשים המשפיעות של גלובס. יישר כוח אירית”.

יעל פז – מלמד, עיתונאית

“הניצחונות שלך משנים גורלות. המשיכי לנצח”.

 

פורסם בקטגוריות: אודותינו, ידועים בציבור, מידע כללי, פוסטים לעמוד הבית, צוואה וירושה, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין