ירושה – דברים שחשוב שתדעו

הידעתם שעריכת צוואה מחייבת צלילות דעת ואם אדם חשוד כלא צלול, בשל גילו או מחלתו, יש להבטיח שיש בידיו אישור רפואי המעיד על צלילות, אחרת, צוואתו פסולה .

הידעתם שישנם כללים רבים בהם ירושה כתובה צריכה לעמוד בכללים מחייבים, על מנת שתוכל לקבל תוקף משפטי מחייב? הידעתם שכתב צוואה חייב להיות ערוך בנוכחות עדים המעידים על צלילות וגמירות דעתו של המצווה?

כל מה שצריך לדעת על ירושה >>

ועכשיו שאתם יודעים, האם יש מקום להתפלא שבתי המשפט לענייני משפט בישראל וגם בתי הדין הדתיים בנסיבות מסויימות, קורסים מהיקף הדיונים המתקיימים בהם בנושא צוואות וירושות מדי יום!

עוד לא דאגתם לצוואה ולעתיד משפחתכם ורכושכם? עכשיו זה הזמן-  צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א’-ה’ 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

למידע נוסף השאירו פרטים

צוואות וירושות: המצב המשפטי – חברתי כיום

מערכת החוק והמשפט במדינת ישראל קבעה מגוון רחב של תקנות, חוקים וכללים נוקשים, החלים על תחום הצוואות ועריכתן, וכל זאת מתוך ניסיון לצמצם במעט את היקף הדיונים והסכסוכים המשפטיים- משפחתיים המתנהלים בבתי המשפט  ובבתי הדין הדתיים בנושאי צוואות וירושות.

בין אם עומד לרשותכם מסמך ירושה כלומר צוואה, מטעם המוריש, ובין אם פטירתו של המנוח התרחשה בפתאומיות עוד לפני שערך צוואה, בכל מקרה יהיה עליכם לעבור בין כתלי בתי המשפט לענייני משפחה או בתי הדין הרבניים, על מנת לדון בתיק הירושה שלכם.

ברוב המקרים, סכסוכי ומאבקי ירושה מתנהלים בין קרובי משפחה ובני משפחתו של המנוח, עובדה שיש בה כדי לגרום לסכסוך ולעיתים אפילו לפירוק הקשר המשפחתי הגרעיני והמורחב במקרים של סכסוך ומאבק משפטי מתמשך. כמו בכל תחום משפטי אחר, גם בנושא ירושות וצוואות, אתם עומדים בפני מערכת מורכבת של זכויות וטובות הנאה, בין אם מדובר בזכויותיהם של המורישים ובין אם מדובר בזכויותיהם של היורשים. על מנת לעזור לכם בתחום הכרת זכויותיכם, אנחנו בארגון “משפחה חדשה” מעמידים לרשותכם מגוון של פתרונות יצירתיים בנושא הצוואות והירושות.

תכנון מוקדם ותכנון נכון ומדוייק יכול לחסוך לכם כסף רב וגם עגמת נפש מיותרת. העברת רכוש מאדם לאדם אחר גם בדרך של ירושה, יכול שתהיינה לה השלכות מס, עלויות כלכליות ומשמעויות משפטיות שחייבים לקחתן בחשבון, רק תכנון מוקרדם יכול לייעל את התהליך.

משפחה חדשה – איתך גם בתחומי צוואה וירושה

ארגון “משפחה חדשה” הינו ארגון חברתי העוסק במגוון נרחב של היבטים משפטיים, חברתיים ומוסריים הקשורים לזהות המשפחה המודרנית במדינת ישראל, לרבות, זוגיות, הורות ונושאים הקשורים לתחום הצוואות והירושות. במסגרת פעילות הארגון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות ומדריכי זכויות בתחום הצוואה והירושה. הפתרונות המוצעים לכם מטעם ארגון “משפחה חדשה” כוללים בין היתר:

ייעוץ משפטי – ייעוץ מקצועי המוענק לכם על ידי המחלקה המשפטית של הארגון. הייעוץ מיועד הן ליורשים והן למורישים.

מדריכי זכויות – מדריך מקצועי העוסק בכל ההיבטים החברתיים, המשפטיים והמוסריים בנושא צוואות וירושות. המדריך מונפק על ידי הארגון מעת לעת ומתעדכן בכל ההיבטים והתרחישים המשפטיים בנושא.

תכנון צוואות– שירות מקצועי המאפשר לכם ליהנות מייעוץ, תכנון ועריכת צוואות וירושות. הליווי המשפטי מתבצע על ידי עורך דין מוסמך מטעמנו.

צוואה ביולוגית – מפעל חיים ייחודי ומרגש של ארגון “משפחה חדשה”. הצוואה הביולוגית היא צוואה לכל דבר ועניין, אלא שהיא מתייחסת לרצונו של אדם להוריש ליקיריו את החומר הגנטי שלו, ממנו ניתן להמשיך את החיים.

פורסם בקטגוריות: ירושות, צוואה וירושהתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין