לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

מהי משפחה? / עו”ד אירית רוזנבלום

הסוגיה מהי משפחה אינה מעוגנת בחוק הישראלי. עו”ד אירית רוזנבלום טוענת כי לכל אדם הזכות להקים משפחה ללא קשר לדת גזע או מין. דבר שאינו מובן מאליו בישראל, כיוון שהמשפחה המוכרת בפני החוק בישראל הנה אך ורק משפחה הטרוסקסואלית, כששני בני הזוג הם יהודים ונישואיהם הם כאלה התקפים בפני הרבנות, או משפחה אזרחית כששני בני הזוג אינם יהודים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

משפחות חד הוריות / עו”ד אירית רוזנבלום ונורית פלג MA

מספר המשפחות החד הוריות בישראל הוא 110,000. 12% מן המשפחות החד הוריות הן משפחות של עולים חדשים. בקרב אוכלוסיית העולים החדשים בלבד 25% מן המשפחות הן חד הוריות.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: דו"ח מצב המשפחה 2007, נתונים מידע וסטטיסטיקות | 3 תגובות

מצעד הגאווה הלהט”בי חשוב לכולנו

מי צריך מצעד גאווה, מתי הכל התחיל, מדוע מצעד הגאווה חשוב לכל אדם ומשפחה החדשה. מצעד הגאווה הוא ציון דרך חברתי ואנושי, ארגון משפחה חדשה הוא בחירה בדרך חברתית ואנושית !!

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: זוגיות גאה, פונדקאות, צוואה ביולוגית, צוואה וירושה | השאר תגובה

תעודת זוגיות, הדרך להצהיר על הזוגיות שלכם

תעודת זוגיות היא הפתרון האזרחי לנישואין בישראל, התעודה המונפקת באופן בלעדי, על ידי ארגון משפחה חדשה, מעוצבת ככרטיס אישי שאינו ניתן להעברה.
התעודה מעידה על כך שבני הזוג הנושאים אותה חיים בזוגיות קבועה וזכאים לזכויות שוות לבני זוג נשואים.
ארגון משפחה חדשה, המונהג על ידי צוות עו”ד מומחים בתחום דיני המשפחה בישראל, הינו הארגון המוביל לזכויות המשפחה, המטפל בלמעלה מ 17,000 בני זוג מידי שנה שם לו למטרה לקדם את נושא ההכרה בזכויותיהם של הידועים בציבור בישראל. הארגון מנפיק לידועים בציבור תעודת זוגיות פרטית ואישית. תעודת הזוגיות מאפשרת לבני הזוג מחד, לשמור על פרטיותם ומאידך לזכות בהכרה בזוגיותם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ידועים בציבור | השאר תגובה

הסכם ממון – נקודות המפתח ומה חשוב שיהיה בו / צמרת פרנט ורימונה פרקש 28.1.10 “כלכליסט”

הסכם הממון בנוי משורה של התניות ויכול לכלול אין ספור סעיפים, הכל בהתאם לרצונות והשקפת העולם של בני הזוג. קיימים גם הסכמים מדורגים שקובעים את השינויים שיחולו במשך השנים בהתאם למידת רצינות הקשר. הסעיפים המרכזיים שנותנים עליהם את הדעת בהסכמי ממון:

נכס או רכוש: הגדרה של עלות הנכס או הרכוש, הבעלות על הנכס וקביעה מה יקרה איתו במקרה של פרידה. אף שדירה שנרכשה לפני הנישואים אינה חלק מהרכוש המשותף לפי חוק יחסי ממון, קיימת פסיקה נרחבת המקנה זכויות בדירה לבן זוג שהתגורר בה שנים ארוכות, במיוחד אם הושקעו בדירה כספים משותפים או שולמה משכנתה במשותף. “לכן”, אומרת עו”ד רות דיין וולפנר, המתמחה בדיני משפחה, “כאשר בני זוג מתגוררים בדירה השייכת לאחד מהם לפני הנישואים, הסכם הממון צריך להתייחס ספציפית לדירה זו, ואף לאפשרות של שיפוצים שייערכו בה ברבות השנים מכספים משותפים, או תשלום משכנתה על דירה זו”.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | 1 תגובה
חתונה אחרת

רומזים לנו שיש חתונה אחרת

תוכנית הריאליטי של קשת “חתונה ממבט ראשון”, מציגה בפנינו, כמעט מבלי משים, כיצד אמורים היו להיראות חיינו באם מדינת ישראל היתה מדינה ככל המדינות, שלא מבקשת לכפות על אזרחיה הסדרים דתיים ומגבילים. חתונה היא הסכם בין שני בני אדם, ברגע שהמדינה כצד שלישי שאין לו נגיעה לאותו הסכם, מבקשת להשפיע עליו ולהטיל הגבלות ומגבלות, זה […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה

עו”ד אירית רוזנבלום מתארחת בתוכנית “שאלה משפטית” על ירושה, צוואה, ירושות וצוואות

עו”ד אירית רוזנבלום מתארחת בתוכנית “שאלה משפטית” על ירושה, צוואה, ירושות וצוואות 

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ירושות, כתבות וידאו ותשדירים, צוואה ביולוגית, צוואה וירושה | השאר תגובה

צאי מהתלות – “חדר קטן שלי” – תאור הרעיון מאחורי ספרה של גדולת הפמינסטיות וירג’יניה וולף.

מעמדה הכלכלי של האישה במשפחה – כימות תפקידיה של האישה כאם, בת ורעיה וכיום גם מפרנסת משמעותית מחוץ למשק הבית. מעמדה הכלכלי של האישה בשוק העבודה בישראל – סקירה על מצבן של הנשים בישראל בשוק העבודה והשפעתן על המשק. הקשר בין מעמדה הכלכלי של האישה במשפחה למעמדה הכלכלי במשק הישראלי. הכרה בהוצאות משק הבית לצורכי […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כנסים והרצאות, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

מאבק ארגון משפחה חדשה מניב זכויות בביטוח לאומי לבני זוג מאותו מין / מעתה בני זוג מאותו מין יהיו זכאים לקצבאות שאירים במקרה של התאלמנות

לראשונה בישראל, הכיר הביטוח הלאומי בבת זוג לסבית כאלמנה של בת זוגה וזיכה אותה בגמלת שאירים.מדיניות ביטוח לאומי השתנתה לטובה ביחס לזכויות בני זוג מאותו מין, בעקבות המאבק המשפטי של ארגון משפחה חדשה למען זכויות הלידה של בני זוג מאותו מין, אשר הביא להקמת ועדה פנימית של המוסד לביטוח לאומי, לפי המלצותיה יש להשוות את […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין